Dålig uppdatering…

förlåt för ganska dålig uppdatering, men det har varit mycket som har hänt nu de senaste dagarna….

i torsdags så var vi på föreläsning om ”jämlikhet” av ingen minde är Gudrun Schyman, ganska coolt ända att hon tar sig tid till att komma till Spyken!

Idag så har jag varit hjälpare på Samuels ridning, det var kul… dock så tror jag inte att han behöver hjälpare så länge till, han har blivit så duktig^^

och just nu så sitter jag inne på mitt rum, Jonathan har LAN-kväll med några kompisar idag så jag är inte jätte taggad på att vara där nere… Imorgon så ska jag till Nova med karin, vi ska köpa present till Charlotte som snart fyller år och senare imorgon kväll så ska ”vi fem” träffas hos maria och kolla på deras 3D TV hahahah

har ingen bra bild så detta får bli ett sånt tråkigt inlägg med bara text hehe men men nu ska jag fixa chokladsås och äta lite glass, ha en bra fredag!

Kommentera

