I love people who can make me laugh, when I don’t even want to smile

Här kommer några bilder från Österrike som jag inte har visat för er!

image

Jag ligger som ett plockepinn medans Felicia bara skrattar

image

Yeeah! The kaktus-team = dream-team!!

image

Derp och duck face på hotelet!

image

Systrarna Lagerqvist! (gilla Anja Lagerqvist på facebook, hon sjunger så otroligt bra!)

image

Ego…

image

Renar i backen!

image

Teletubies med! (hur stavas det?)

image

image

Felicia fick ha pistfara västen i år, jag slapp den mohahahaha

image

Milka in my Heart

image

Vår utsikt från rummet… Bortsett från ladgården så var det fint!

image

Kyrkan var också fin

image

Så här tyckte Felicia att jag såg ut när jag var trött på bussen… Ganska söt va?

image

image

Kommentera

