Träningsideal

Jag vet att när vintern börjar gå mot sitt slut så börjar folk träna och motionera mer för att komma i form till sommaren, personligen så var detta ett av mina nyårslöften. Är det bara jag som tycker att det har blivit större detta året? Nu är det till exempel mycket reklam om viktväktarna på Tv och så vidare.
Själv kan jag väll inte säga att jag har kommit igång så mycket som jag ville, har inte hunnit med så många fotbolls träningar på grund av prov (vilket verkligen SUGER) men jag har laddat ner några workout appar på min telefon som jag verkligen skulle vilja tipsa om!
Gå in på market (tror dom finns till Iphones också) och sök på daily workout så kommer det komma upp ”daily ab workout” ”daily butt workout” och några till. När du går in på appen så kan du själv välja hur länge du vill träna!
Jag försöker göra minst en av apparna 10 minuter per dag (asså ab på måndag och butt på tisdag med mera)
Jag har funderat att ta en ”före” bild och sen ta en ”efter” bild till sommaren men jag får se… Här kommer ett exempel som jag hittade på google (man får ju hoppas att det stämmer!!)
Btw, bara jag som tycker att magmuskler är snyggt på tjejer? Inte för mycket men som på bilden!

image

Kommentera

