Sagan Om Ringen naglar!!

Som några av er säkert vet så är jag ett stort fan av Sagan Om Ringen, så jag kände jag att det var dags att göra Sagan Om Ringen inspirerade naglar!!! wiihhooo, awesome va? här kommer i alla fall några bilder som jag tog ute innan idag (och solen börjar ju såklart lysa när jag går in.. men jag orkar inte gå ut ien, det är såå kallt haha)

Aragorns ring

the one and only

Det ska föreställa texten som står på ringen, det är alviska^^

2 reaktioner på ”Sagan Om Ringen naglar!!

Kommentera

