Ingen tyska…

asså ibland blir man lite sur, min tyska lektion är tydligen inställd så jag hade kunnat börja 11:35!! visst jag började 10.00 men ändå… suck… det är knappt lönt att sticka hem så jag får väll sitta oc göra lite läxor. Först ska jag bara hitta Cornelia… så Cornelia, om du läser detta smsa mig hahah

Btw, har någon av er Tidslinje, eller timeline? själv har jag inte skaffat det för jag tycker att det inte verkar vara så bra.. men man blir väll snart tvingad till att skaffa det antar jag…

Kommentera

