ÖGONGODIS

Eftersom jag är lite krasslig och har ett jobbigt ”prov” framför mig som jag borde öva lite mer på så tänkte jag göra bara göra ett snabbt inlägg!!

Som ni ser på rubriken så kommer detta inlägget handla om någon snygging haha… denna gången blir det…. Joseph Morgan!! jag tror att han är mest känd som vampyren Klaus i The Vampire Diaries. Joseph Morgan är ca 30 år och född i London, kan nämna att jag är helt kär i hans dialekt hahah keep calm and think of british guys! tänkte slänga upp några bilder på honom så att ni förstår varför jag kallar honom ögongodis 😛

älskar hans kindben…

min favoritbild haha blooooood

Kommentera

