Världsnaglar

Igår kväll la jag ju upp en bild på några nagellack och skrev ”gissa vad jag håller på med nu” (va inte rädda för att kommentera, man behöver inget konto på för att kunna) men som sagt, många av er tänkte säkert att jag gjorde någon ny cool nageldesigne, delvis rätt! Jag gjorde en cool design och min absoluta favorit, nämligen…trumvirvel… FLAGGOR!! ni som bara har läst min blogg på wordpress vet nog inte vad jag pratar om, på min förra blogg så visade jag bilder på när jag hade flagg-design på naglarna och nu fick jag lust att göra nästan likadana! Ni kommer få se bilder på hur dom som jag gjort nu ser ut men också på hur dom jag gjorde i somras (tror jag det var) såg ut! Nice va? Hoppas ni haft en riktigt bra skoldag idag!! 🙂 Så här blev naglarna denna gången:

image
Vänster: Japan, Frankrike, Malaysia och Norge

image

Storbritannien

image

Vänster: Österrike, Tjeckien, Singapore och Danmark

image

USA

 

2 reaktioner på ”Världsnaglar

Kommentera

